مشاوره و پشتیبانی دوربین مداربسته

D
پویش رایان داتیس
مطالعه حدود 0 دقیقه
397 73
مشاوره و پشتیبانی دوربین مداربسته

خرید و فروش دوربین مداربسته تا حد زیادی وابسته به مشاوره و پشتیبانی دوربین مداربسته و کیفیت دریافت خدمات از این واحد می باشد.  در واحد خدمات پس از فروش شرکت پویش رایان داتیس با تکیه بر دانش فنی پرسنل متخصص و تجهیزات پیشرفته، با سرعت و دقت، همواره سعی کرده ایم خدمات شایسته تری به مشتریان خود ارائه نماییم. در ادامه مقاله نحوه دریافت این خدمات را خدمت شما بزرگواران ارائه می دهیم.

این مطلب ویژه را از دست ندهید: سیر تا پیاز “دوربین مداربسته”. 

گارانتی محصولات، مشاوره و پشتیبانی دوربین مداربسته

گارانتی محصولات، مشاوره و پشتیبانی دوربین مداربسته

نکته مهمی که در خصوص خرید دوربین مداربسته باید به آن توجه نمائید، توجه به گارانتی، مدت زمان گارانتی و شرایط گارانتی محصول می باشد. تمامی محصولات برایتون دارای 24 ماه گارانتی نرم افزاری و تعویض قطعات بوده و به منظور آسودگی خاطر و رضایت مندی بیشتر مشتریان برای محصولات خود 7 روز مهلت تست و ضمانت بازگشت کالا با رعایت شرایط مرجوعی مندرج در سایت در نظر گرفته شده است.

مراحل استفاده از گارانتی محصولات برایتون

مراحل استفاده از گارانتی محصولات برایتون

برای استفاده از گارانتی محصولات داتیس باید مراحل آن را طبق شرایط موجود انجام دهید. در ادامه این مراحل را خدمتتان شرح خواهیم داد.

مرحله اول: ابتدا فرم تعمیرات در سایت www.datisint.com باید تکمیل گردد و بعد از دریافت کد رهگیری، دستگاه به مرکز خدمات پس از فروش شرکت داتیس ارسال گردد.

مرحله دوم: در این مرحله به محض دریافت دستگاه ارسالی در واحد خدمات پس از فروش و ثبت آن در سامانه شرکت، یک پیامک حاوی شماره پذیرش محصول به شماره موبایل ثبت شده در فرم تعمیر فرستاده میشود.

مرحله سوم: پس از طی روند تعمیرات زمانی که دستگاه آماده شد، پیامک دیگری برای اطلاع رسانی ارسال می شود و همچنین بعد از انجام هماهنگی های لازم برای ارسال دستگاه با مشتریان، پیامک دیگری حاوی اطلاعات باربری ارسالی برای مشتریان فرستاده می شود.

علاوه بر این برای آگاهی بیشتر و راحت تر از وضعیت دستگاه ارسالی می توان با مراجعه به قسمت مشاهده وضعیت کالای تعمیری سایت با وارد کردن شماره پذیرشی که هنگام دریافت دستگاه در پیامک به مشتری ارسال شده است از وضعیت کنونی دستگاه مطلع شد.

این مطلب را از دست ندهید: سیر تا پیاز "دوربین وای فای"

تیم مشاوره و پشتیبانی دوربین مداربسته شرکت داتیس

تیم مشاوره و پشتیبانی دوربین مداربسته شرکت داتیس

شرکت پویش رایان داتیس در راستای مشتری مداری هر چه بیشتر، ارائه اطلاعات، راهنمایی و مشاوره‌های فنی را جزء تعهدات اخلاقی مجموعه دانسته و در تلاش برای بهبود عملکرد بهتر همکاران گرامی می باشد. برای این منظور همکاران گرامی می‌توانند با شماره­‌های شرکت تماس گرفته و با وارد کردن داخلی مربوط به واحد خدمات مشاوره و پشتیبانی دوربین مداربسته و خدمات پس از فروش با کارشناسان فنی ارتباط برقرار نمایند و یا با مراجعه به سایت داتیس و یا عضویت در کانال تلگرام و اینستاگرام داتیس از مقالات فنی و راهنماهای آموزشی موجود در بخش پشتیبانی استفاده نمایند.

به همین ترتیب کلیه نرم افزارهای کاربردی مربوط به محصولات برایتون را می توان با مراجعه به سایت داتیس از قسمت نرم افزاری‌های کاربردی دانلود نموده و استفاده کرد. قدمی دیگر در جهت پیشرفت خدمات فنی شرکت داتیس، تاسیس حرفه ای‌ترین مرکز تعمیرات بوده که هدف آن تعمیر تمامی برندهای معتبر در حوزه نظارت تصویری توسط کارشناسان متخصص در این زمینه می‌باشد برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید به مقاله تعمیر دوربین مداربسته در محل مراجعه نمائید.

برای در میان گذاشتن دیدگاه خود لازم است ابتدا وارد حساب کاربری شوید.