حضور داتیس در بیستمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان

D
پویش رایان داتیس
مطالعه حدود 0 دقیقه
35 0
حضور داتیس در بیستمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان

بیستمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان به مدت 4  روز از تاریخ 20 الی 23 شهریور ماه 99  در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران توسط اتاق تعاون ایران، برگزار گردید.

این نمایشگاه با مشارکت دانشگاه‌های منتخب معماری و شهرسازی، انجمن‌ها و اصناف معماری و شهرسازی، دفاتر حرفه‌ای معماران برتر کشور، تامین‏ کنندگان مصالح ساختمانی، سرمایه‏ گذاران، معماران جوان، شرکت‏ های سازنده و شرکت‌هایی در حوزه تجهیزات مداربسته برگزار گردید.

هدف از برگزاری این نمایشگاه علاوه بر معرفی محصولات و تامین‌کنندگان مصالح ساختمانی، معرفی تجهیزات جانبی و همچنین مقاوم‌سازی ساختمان‌ها با بهره‌گیری از تکنولوژی روز دنیا و خارج شدن از شیوه‌های سنتی در این زمینه و بهینه سازی ساختمان‌ها و به کارگیری مصالح استاندارد و حرکت به سمت تکنولوژی‌های جدید در جهت ایجاد ساختمان‌هایی مقاوم با امنیت بالا می‌باشد.

شرکت پویش رایان داتیس با ارائه محصولات تجهیزات مداربسته تحت عنوان برند برایتون، سیستم تشخیص چهره قدرتمند و انواع مانیتورهای صنعتی، ویدئو وال تحت عنوان برند پنتوس در این نمایشگاه حضور داشت و با به‌روزترین و پیشرفته‌ترین تکنولوژی هایی که ارائه در این نمایشگاه ارائه ، قدم بزرگی را در حوزه ایجاد امنیت در ساختمان‌ها برداشته است. 

 

برای در میان گذاشتن دیدگاه خود لازم است ابتدا وارد حساب کاربری شوید.