همایش دنیای دیجیتال داتیس

D
پویش رایان داتیس
مطالعه حدود 0 دقیقه
20 0
همایش دنیای دیجیتال داتیس

شرکت پویش رایان داتیس در طی این همایش با حضور اصحاب رسانه، نمایندگی‌ها، مقامات ال‌جی و برایتون و همچنین فعالان این حوزه برای اولین بار در ایران به عنوان نماینده رسمی محصولات ال جی در ایران  معرفی گردید. 

 در این مراسم که از صبح تا بعد از ظهر در مرکز همایش‌های هتل ارم تهران برگزار گردید  در ابتدا آقای پورفتح‌الله مدیرعامل شرکت داتیس به معرفی  شرکت داتیس پرداخت و مقدم حاضرین را گرامی داشت.

دی اس آن، مدیرعامل ال‌جی در این همایش گفت: «همانطور که می‌دانید، این روزها موقعیت خوبی برای تجارت نمایشگرها در دنیا است. این تجارت در حال رشد و تعامل بیشتر با مشتریان است. وضعیت اقتصادی خیلی خاصی در خاورمیانه بوده که ناشی از پایین بودن قیمت نفت است؛ ولی هنوز فروش محصولات تجاری و خانگی در این منطقه صرفه‌ اقتصادی دارد.

مدیرعامل ال‌جی در این همایش گفت: «نیاز بازار برای نمایشگرهای صنعتی هنوز وجود دارد که بیشتر برای صنعت ساخت و ساز، ارتباطات و تبلیغات احساس می‌شود. محصولات تجاری ما در حال رشد است و ال‌جی انقلابی در نمایشگرهای OLED به‌ وجود آورده است.»

دی‌ اس آن اعلام کرد: «امروز برای اولین بار در ایران نمایشگرهای تجاری و صنعتی OLED ال‌جی را رونمایی می‌کنیم و این موضوع به ما کمک می‌کند که در خاورمیانه رشد و جایگاه خوبی داشته باشیم. ما دنبال موفقیت در همکاری‌های بیشتر محصولات تجاری با شما ایرانیان هستیم.»

به گفته اریک لی مدیر نمایشگر‌های تجاری ال‌جی در طی این مراسم، برای اولین بار در ایران از نمایشگر صنعتی OLED رونمایی شد و به چشم‌انداز همکاری بخش مانیتورهای تجاری صنعتی ال‌جی با شرکت پویش رایان داتیس امیدواریم.

برای در میان گذاشتن دیدگاه خود لازم است ابتدا وارد حساب کاربری شوید.