اعلام پویش رایان داتیس به عنوان شرکت دانش بنیان

D
پویش رایان داتیس
مطالعه حدود 0 دقیقه
1 0
اعلام پویش رایان داتیس به عنوان شرکت دانش بنیان

مفتخریم اعلام کنیم شرکت پویش رایان داتیس از سوی معاونت توسعه شرکت های دانش بنیان، به عنوان شرکت دانش بنيان نوآور تاييد شد. به موجب این تاییدیه، داتیس براساس ارزیابی انجام شده طبق "آیین نامه اجرایی قانون حمایت از شرکت‌ها و موسسات دانش‌بنیان" و "قانون حمایت از شرکت‌ها و موسسات دانش‌بنیان و تجاری‌سازی نوآوری‌ها و اختراعات"، به‌صورت شرکت دانش‌بنیان تایید شده است. 

شرکت های دانش بنیان دارای 3 پایه نوپا، نوآور و فناور هستند که شرکت پویش رایان داتیس، پس از 10 سال تلاش و نوآوری در حوزه نظارت تصویری و مانیتورهای صنعتی، به عنوان یک شرکت دانش بنیان نوآور تایید شد.

با تایید پویش رایان داتیس به عنوان یک شرکت دانش بنیان، این سازمان مشمول حمایت‌های قانون بر روی محصولات تاییدی است. 

داتیس به عنوان یکی از شرکت‌های پیشگام در فن‌آوری، محصولات متنوعی را تولید می‌کند، محصولاتی همچون دوربین مداربسته و دستگاه‌های ضبط تصاویر، مانیتورهای صنعتی، ویدئو وال، دیجیتال ساینیج و نرم‌افزار هوش مصنوعی؛ به تازگی آیفون‌های تصویری نیز به سبد محصولات این شرکت افزوده شده است.

ما در داتیس تلاش‌های شبانه‌روزی بالغ بر 1000 نفر از همکاران و عوامل فروش، در 31 استان کشور را فراموش نمی‌کنیم و قدردان تک تک آنها هستیم و خرسندیم که سهم قابل توجهی از بازار نظارت تصویری و حفاظت الکترونیک را از آن خود کرده‌ایم. ما امروز به خود می‌بالیم که خانواده‌ای در سراسر کشور داریم که با کمک آن‌ها اوج گرفته‌ایم و شاهد رشد آن‌ها در کنار خود هستیم.

 

برای در میان گذاشتن دیدگاه خود لازم است ابتدا وارد حساب کاربری شوید.