بازدید وزیر صمت از کارخانه داتیس و افتتاح خط تولید آیفون تصویری

D
پویش رایان داتیس
مطالعه حدود 0 دقیقه
1 4
بازدید وزیر صمت از کارخانه داتیس و افتتاح خط تولید آیفون تصویری

عباس علی‌آبادی، وزیر صنعت، معدن و تجارت، بعدازظهر شنبه 28 مردادماه 1402 و در ادامه سفر خود به استان همدان، از شهر تویسرکان هم بازدید کرد. در این بازدید نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه و همچنین فرماندار این شهرستان وزیر صمت را همراهی کردند.

عباس علی‌آبادی و هیئت همراه، در شهرک صنعتی تویسرکان از امکانات کارخانه شرکت پویش رایان داتیس بازدید کردند؛ این کارخانه در زمینی به مساحت 7000 متر مربع و فضای تولیدی 4000 متر مربع احداث و بهره‌برداری شده و باعث اشتغال‌زایی بیش از ۷۱ نفر در این شهرستان شده است. در این کارخانه سالیانه بیش از 500 هزار دستگاه انواع دوربین‌ مداربسته، دستگاه ضبط دیجیتال و مانیتور صنعتی تولید می‌شود.

شرکت داتیس به منظور تامین آسایش و امنیت هر چه بیشتر خانواده ها تولید آیفون تصویری را در سبد محصولات خود قرار داده است. در این رویداد نیز وزیر صمت پس از بازدید از خطوط تولید دوربین مداربسته برایتون و مانیتورهای صنعتی پنتوس، اقدام به افتتاح خط تولید آیفون‌های تصویری نمود. به این ترتیب شرکت داتیس کار خود را در تولید محصولات آیفون تصویری به صورت رسمی آغاز نمود. 

ما در داتیس مفتخریم که بستری ر ا برای تولید و شکوفایی صنعت داخلی فراهم نموده‌ایم و به اشتغال‌زایی جوانان ایران کمک کرده‌ایم. 

برای در میان گذاشتن دیدگاه خود لازم است ابتدا وارد حساب کاربری شوید.