دیجیتال ساینیج پنتوس و ایده های کاربردی آن

D
پویش رایان داتیس
مطالعه حدود 0 دقیقه
1 0
دیجیتال ساینیج پنتوس و ایده های کاربردی آن

دیجیتال ساینیج پنتوس نوعی مانیتور صنعتی ایرانی است که در شرکت پویش رایان داتیس تولید میشود. دیجیتال ساینیج یک وسیله نسبتا جدید محسوب میشود که در انواع مختلف در بازار به فروش میرسد و کاربردهای گسترده ای دارد، در این مطلب به برخی از کاربردهای دیجیتال ساینیج پنتوس اشاره می کنیم. با ما همراه باشید.

کاربردهای دیجیتال ساینیج Pantos

دیجیتال ساینیج Digital Signage ابزار فوق‌العاده‌ای برای جلب توجه مشتریان در دنیای مارکتینگ است که به کمک آن می‌توان مخاطبان را به چالش کشید و با آنها ارتباط برقرار کرد. اما در نهایت، همه چیز به محتوایی که روی صفحه نمایش پخش می‌شود، بستگی دارد. این محتواست که مخاطب را درگیر می‌کند و نتیجه نهایی را ارائه می‌دهد. 

محتوا عنصر کلیدی است که مخاطب را وادار می‌کند تا اقدامی انجام دهد، به عنوان مثال محصولی بخرد و یا در مسابقه و سرگرمی شرکت کند؛ در صورت عدم جذابیت محتوا، تمام این خدمات نادیده گرفته می‌شوند. خلاصه مطلب اینکه حتی شیک‌ترین و با کیفیت‌ترین دیجیتال ساینیج، اگر محتوای جذابی به مخاطب ارائه ندهند، کارآمدی نخواهند داشت. 

بنابراین استراتژی محتوای دیجیتال ساینیج می‌تواند به شما در افزایش تعامل کاربر، خرید سریع محصول، افزایش درآمد، افزایش بهره‌وری کارکنان و رضایت مشتری کمک کند.

در این مطلب ایده‌های کاربردی و خلاقانه برای دیجیتال ساینیج پنتوس ارائه می‌دهیم که به کسب و کار شما مزیت رقابتی می‌دهد. تا انتهای مطلب با ما همراه باشید تا با برخی از این ایده‌ها آشنا شوید.

آمار فروش شرکت

بررسی‌ها نشان داده‌اند که کسب ‌و کارهای مبتنی بر داده‌ اغلب موفق‌تر هستند، زیرا می‌توانند با سرعت بیشتری مشکلات را شناسایی کنند. با این حال، این داده‌های حیاتی معمولاً برای کارگران سطح پایه که تأثیر بیشتری دارند، در دسترس نیست.

نمایش آمار فروش و مشتریان شرکت بر روی صفحه دیجیتال ساینیج، اهداف کارکنان را با اهداف مدیریت ارشد فروش همسو می‌کند و کارکنان نسبت به رفتار مشتری درک بهتری دارند و برای دستیابی به ارقام واقعی مجهزتر هستند.

تبلیغات و کمپین ها

اگر در حال اجرای یک تبلیغ یا کمپین تبلیغاتی در فروشگاه هستید، استفاده از دیجیتال ساینیج بهترین راه برای برقراری ارتباط با مشتریان در فروشگاه است.

می‌توانید کدهای پیشنهادی و دستورالعمل‌های شرکت در کمپین را روی دیجیتال ساینیج نمایش دهید. همچنین می‌توانید ورودی‌های کمپین، برندگان و نمایه‌های شبکه‌های اجتماعی را در دیجیتال ساینیج نمایش دهید. نمایش تمام این موارد باعث ایجاد هیجان در مخاطبین می‌شود و آنها را تشویق به شرکت در کمپین می‌کند. ساینیج دیجیتال به ما این امکان را می‎‌دهد که ترکیبی قوی از لغات، تصاویر و ویدئو را نمایش دهیم و اثربخشی فوق‌العاده‌ای روی مشتری خود داشته باشیم.

نمایش نقاط قوت کارمندان و اعضای تیم

مواررد استفاده در ادارات و مدارس - شناخت مهارت‌های عملکردی کارمندان و نمایش آن‌ها روی دیجیتال ساینیج، روشی عالی برای تقویت تعامل و ارتباطات داخلی است. این اقدام باعث تقویت روحیه کارمندان می‌شود و اعتماد به نفس آنها را افزایش داده و حتی انگیزه‌ای است برای اینکه تلاش خود را بیشتر کنند. 

علاوه بر تمام اینها، نمایش نقاط قوت کارمندان به صورت جذاب در دیجیتال ساینیج اشتیاق کارمندان و فرهنگ کاری آن سازمان را نمایش می‌دهد. 

قرار ملاقات‌ها و برنامه ریزی‌ها

موارد استفاده در رویدادها، ادارات، جلسات، کنفرانس‌ها، بیمارستان‌ها و کلینیک‌ها. نمایش تقویم و زمان‌بندی برنامه‌ها روی دیجیتال ساینیج به کارمندان و اعضای تیم کمک می‌کند زمان خود را بهتر مدیریت کنند. دیجیتال ساینیج ابزار مناسبی برای نمایش زمان‌بندی کارها و ماموریت‌ها و پیگیری میزان پیشروی هر یک از آنها توسط همه اعضای تیم است. به این ترتیب وظایف به موقع انجام شده و نتایج بهتری حاصل می‌شود. 

نمایش نظرات مشتریان 

نمایش نظرات مشتریان درباره خدمات یا محصولات شما یکی از بهترین تکنیک‌های بازاریابی است. این روش علاوه بر تبلیغ محصول، حس خوبی به مشتریان انتقال می‌دهد، اعتماد افراد را جلب کرده و باعث می‌شود برخی مشتریان نقاط ضعف شما را نادیده بگیرند. از طرفی نمایش نظرات مشتریان روی دیجیتال ساینیج تعامل مشتریان را با شما افزایش می‌دهد و اغلب آنها در واکنش به این مسئله نظر خود را بیان می‌کنند. 

راهنمای مسیر با دیجیتال ساینیج

موارد استفاده در استراحتگاه‌ها، هتل‌ها، مدارس، دفاتر و غیره - از دیجیتال ساینیج می‌توان به عنوان تابلوی راهنما در اماکن مختلف استفاده کرد. اطلاعات این تابلوها به راحتی در دسترس همه مخاطبان قرار می‌گیرد، ضمن اینکه به راحتی قابل تغییر هستند. وجود دیجیتال ساینیج به عنوان تابلوی راهنما کمک بزرگی برای تازه واردها در هر جایی است. از طرفی با استفاده از این تابلوها می‌توانید مشتریان‌تان را به محض ورود از وجود خود آگاه سازید و اطلاعات تماس خود را در اختیار آنها قرار دهید.

علاوه براین می‌توان نقشه‌ای کامل از ساختمان مورد نظر را روی دیجیتال ساینیج نمایش داد که بسیار واضح‌تر و موثرتر از نقشه کاغذی سنتی است. با این کار در مصرف کاغذ هم صرفه‌جویی می‌شود و اقدامی در جهت حفاظت از محیط زیست است. 

اطلاعات مربوط سفر 

موارد استفاده در فرودگاه‌، راه‌آهن و هتل‌ها – همه افرادی که در فرودگاه یا راه‌آهن هستند، مسافرانی هستند که منتظر حرکت قطار یا پرواز هواپیمای خود هستند. دیجیتال ساینیج ابزار مناسبی برای ارائه اطلاعات به این مسافران است، اطلاعاتی مانند زمان‌بندی حرکت قطار یا ساعت پرواز، میزان تاخیر در حرکت، راهنمای مسافران برای محل تحویل کیف یا چمدان، وسایل حمل و نقل عمومی، ارائه نکات برای داشتن سفر بهتر و غیره. 

اطلاعات دیگری که از طریق دیجیتال ساینیج می‌توان به حاضران در فرودگاه یا راه‌آهن انتقال داد عبارتند از: اخبار مربوط به شرایط آب و هوایی، اطلاعات مربوط به شهر یا کشور مقصد، راهنمایی‌ها و نکات مفید برای سفر، اقدامات ایمنی لازم و غیره. ساینیج ابزاری است که اطلاعات را به شکل کاملا شفاف و قابل درک به مسافران انتقال می‌دهد، ضمن اینکه اطلاعات آن به راحتی و متناسب با شرایط موجود به روز می‌شود. 

اخبار و ترندهای مربوط به هر کسب و کار 

نمونه‌ای از کاربرد آن در صنعت مد – صنعت موفق صنعتی است که از آخرین اخبار و تغییرات در بازار و ترندهای موجود در صنف خود آگاه است. نوع صنعت شما مهم نیست، مهم این است که به اعضای تیم خود یادآور شوید که در این صنعت همواره به روز بمانند و از آخرین اخبار و ترندها مطلع باشند. در اینجا هم دیجیتال ساینیج ابزار مناسبی است که تمام اخبار و ترندهای روز را به شکلی مدرن به تصویر می‌کشد. 

سایر کاربردهای ساینیج که اخیرا بسیار رایج شده‌اند، عبارتند از: 

  • نمایش جملات و تصاویر انگیزشی در اماکن مناسب، به عنوان مثال در باشگاه‌های ورزشی 
  • نمایش منوی غذا و قیمت غذاها در رستوران‌ها 
  • تقویم و برنامه زمان‌بندی، به عنوان مثال در ادارات و سازمان‌ها، بیمارستان‌ها، اتاق جلسات یا کنفرانس 
  • تابلوی اعلانات در مدارس، دانشگاه‌ها، آموزشگاه‌ها، هتل‌ها و غیره 

کلام آخر 

دیجیتال ساینیج پنتوس پلتفرمی فوق‌العاده برای مدیریت محتواست که می‌توانید محتوای مورد نظر خود را تولید و به کمک این ابزار مدیریت و با بهترین کیفیت ارائه دهید. اگر میزبان رویداد مهمی هستید و یا تمایل دارید محتوای خود را به بهترین شکل به مخاطب خود نمایش دهید، حتما با کارشناسان ما تماس بگیرید و در مورد دیجیتال ساینیج پنتوس , مانیتور صنعتی و کاربردهای آنها صحبت کنید. کارشناسان ما در شرکت پویش رایان داتیس همواره آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.

برای در میان گذاشتن دیدگاه خود لازم است ابتدا وارد حساب کاربری شوید.