کاربردهای ویدئو وال پنتوس و ایده های هیجان انگیز

D
پویش رایان داتیس
مطالعه حدود 0 دقیقه
1 0
کاربردهای ویدئو وال پنتوس و ایده های هیجان انگیز

ایده‌هایی برای استفاده از ویدئو وال

ویدئو وال یکی از محصولات پرکاربرد دنیای امروز است. در مورد کاربردهای ویدئو وال و فضاهای مناسب برای استفاده از آن تا حدی صحبت کرده‌ایم. برای اطلاعات بیشتر در این مورد توصیه می‌کنیم مطلب ویدئو وال چیست؟ انواع و کاربردهای ویدئووال را مطالعه کنید. 

اما اگر کسب و کار کوچکی دارید و به خرید ویدئو وال فکر می‌کنید و یا به دنبال ایده‌های کاربردی برای استفاده از ویدئو وال خود هستید، در این مطلب با ما همراه باشید. در اینجا به چند ایده جالب در رابطه با کاربرد ویدئو وال اشاره می‌کنیم.

اجرای کلیپ‎‌های وایرال شده

یکی از جالب‌ترین و تاثیر گذارترین کاربردهای ویدئو وال پخش ویدئو کلیپ‌های وایرال شده یا صحنه‌های جالب ورزشی است. از آنجا که وضوح و ابعاد تصاویر در ویدئو وال بسیار بزرگتر از حالت معمول است، اجرای صحنه‌های ورزشی و ویدئوهای وایرال شده و محبوب، جذاب و سرگرم کننده خواهد بود. ویدئو وال پنتوس، یک ویدئو وال ایرانی است که در سایزهای مختلف به فروش می‌رسد و نمایش ویدئوهای وایرال گزینه مناسبی است. 

نمایش تصاویر دوربین در ویدئو وال 

وجود ویدئو وال در فضاهای پرجمعیت مانند سالن کنسرت یا سالن تئاتر ضروری است. تماشای برخی صحنه‌ها برای افرادی که در ردیف‌های آخر سالن هستند، تقریبا غیرممکن است. در این فضا استفاده از ویدئو وال و اجرای صحنه‌های دوربین روی این ویدئو وال بسیار موثر خواهد بود. حاضرین در هر جایی از سالن به صحنه مشرف خواهند بود و چیزی را از دست نخواهند داد.

پخش یک مسابقه زنده

تماشای مسابقات زنده مانند فوتبال، والیبال و غیره، در تلویزیون برای همه ما هیجان‌انگیز هستند، ولی تماشای آن در استادیوم و در بین جمعیت هیجان آن را چند برابر خواهد کرد. اما امکان رفتن به استادیوم برای همه ما وجود ندارد؛ با وجود ویدئو وال می‌توانیم استادیوم را به شهر یا محله خود ببریم! پخش مسابقه زنده بر روی ویدئو وال و با وجود جمعیت زیاد مردم، مانند حضور پیدا کردن در استادیوم ورزشی است.

هشدارهای ایمنی 

یکی از کاربردهای مهم ویدئو وال در شرایط بحرانی است، در این مواقع می‌توانید به کمک ویدئو وال هشدارهای ایمنی به مردم بدهید و آنها را از هر گونه خطر احتمالی آگاه سازید. به این ترتیب می‌توان از خسارت‌های مالی و جانی بسیاری پیشگیری کرد. 

جدول زمان‌بندی داخلی 

اماکن مختلف مانند رستوران‌ها، آموزشگاه‌ها، بیمارستان‌ها و غیره برای اطلاع‌رسانی بهتر به مراجعین خود نیاز به جدول زمان‌بندی دارند. ویدئو وال ابزاری مناسب برای نمایش برنامه زمان‌بندی این سازمان‌هاست.

به عنوان مثال رستوران‎‌ها از ویدئو وال برای نمایش تایم کاری خود استفاده می‌کنند و همزمان می‌توانند منو و تصاویری از غذاهای سرو شده را نمایش دهند. در بیمارستان‌ها هم برای نمایش زمان حضور پزشکان مختلف و همچنین نمایش بخش‌های مختلف بیمارستان از ویدئو وال استفاده می‌شود. 

جدول امتیاز بندی 

در رویدادهای ورزشی اعلام نتایج مسابقه و امتیازبندی بازیکنان مسئله مهمی است که ویدئو وال نمایش امتیازات و نتیجه مسابقه را به راحتی و به جمعیت حاضر در ورزشگاه نمایش می‌دهد. در این مسابقات نمایش و تکرار صحنه‌های مهم بازی نیز (مثلا صحنه گل یا صحنه خطا و یا صحنه‌های جذابی که توسط بازیکنان خلق می‌شود) به کمک ویدئو وال امکان پذیر است.

نظر سنجی و اعلام فوری نتایج 

بسیاری از برنامه‌ها از مخاطبان خود در مورد مسائل مختلف نظرسنجی می‌کنند و مخاطبان هم از طریق پیام کوتاه نظرات خود را به اشتراک می‌گذارند. اما اگر نتایج به صورت زنده و روی ویدئو وال اعلام شوند، اطلاع‌رسانی از نتایج دقیق‌تر و هیجان بین مخاطبان بیشتر خواهد بود. 

نمایش متن آهنگ در کنسرت 

یکی از بخش‌های تاثیر گذار و هیجان انگیز در کنسرت‌ها همخوانی حضار با خواننده است، اما اگر بعضی حاضرین بخشی از متن آهنگ را فراموش کنند چطور؟ در این شرایط برای هماهنگی بیشتر و پیشگیری از بی‌نظمی و افزایش هیجان در سالن می‌توان از ویدئو وال استفاده کرد. متن آهنگ روی ویدئو وال نمایش داده شده و همه به راحتی آن را هم‌خوانی می‌کنند. 

نمایش چند محتوای همزمان 

یکی از قابلیت‌های مهم ویدئو وال پخش همزمان چند محتوا از چند منبع مختلف است. به کمک این قابلیت می‌توان اطلاعات مختلف را به طور همزمان به مخاطب انتقال داد. به عنوان مثال وقتی دو مسابقه ورزشی به طور همزمان پخش می‌شوند، اعلام نتایج این دو مسابقه روی ویدئو وال هیجان رویداد ورزشی را دو چندان می‌کند. یا در یک شرکت بزرگ، نمایش بخش‌های مختلف شرکت روی ویدئو وال به اطلاع‌رسانی دقیق‌تر در مورد روند فعالیت آن‌ها کمک می‌کند. 

در مثالی دیگر یک نمایشگاه اتومبیل را در نظر بگیرید که برای نمایش آخرین مدل‌های اتومبیل، قابلیت‌های هر یک و ویدئوهای تبلیغاتی از آنها از ویدئو وال استفاده کند! مطئنا اثربخشی بر روی مشتریان در این نمایشگاه بیشتر و فضای آن نیز مدرن‌تر خواهد شد. 

سایر کاربردهای استفاده از ویدئو وال به شرح زیر هستند: 

  • تبلیغ اسپانسر یا تبلیغ محصول یا خدمات خاص
  • راهنمای مسیر (در برخی اماکن توریستی و یا سازمان‌های بزرگ از ویدئو وال می‌توان برای راهنمایی مراجعین استفاده کرد). 
  • نمایش وضعیت آب و هوای محلی 
  • دعوت از مخاطبان برای یک اقدام خاص (با توجه به بزرگ بودن ابعاد ویدئو وال اگر از مخاطبان درخواست کنیم اقدامی را انجام دهند یا در فعالیتی شرکت کنند، احتمال موفقیت در آن خیلی بیشتر خواهد بود.) 
  • نمایش قوانین و خط مشی‌های سازمانی به طور مکرر

کلام آخر 

کاربردهای ویدئو وال بسیار گسترده‌تر از موارد ذکر شده است. شما می‌توانید پس از خرید ویدئو وال با توجه به هدف و کسب و کار خود در مورد آن تصمیم بگیرید. علاوه بر این، مقاومت بالای ویدئو وال و طول عمر آن به شما اجازه می‌دهد بدون نگرانی و محدودیت زمانی و مکانی از این محصول استفاده کنید. ضمن اینکه در ابعاد و فرمت آن نیز هیچ محدودیتی ندارید؛ تصمیم با خود شماست. 

بنابراین اگر قصد خرید ویدئو وال پنتوس را دارید و یا در مورد کاربردهای ویدئو وال خود مردد هستید، با کارشناسان ما در تماس باشید. 

برای در میان گذاشتن دیدگاه خود لازم است ابتدا وارد حساب کاربری شوید.